Hallootjes :)

Laat ons weten wie je bent!
Post Reply
Sharity

Hallootjes :)

Post by Sharity » Wed 20 Jan 2016, 22:49

Ik zit hier al een tijdje, maar toch maar even voorstellen haha.

Ik heet Sharity, en mijn naam op RS is heel toevallig ook Sharity. 22 jaar. Asian. En ben de vriendin van Djux. Hij was een keer RS aan het spelen toen ik vroeg of ik even mocht rondkijken en toen ben ik uiteindelijk op een eigen account gaan spelen die ik nu iets van 2 jaar heb? (weet niet meer zeker). Mijn doel is om eerder 99 agil te halen dan hij :P

Ben vaak een beetje aan het lurken in de clan chat ;) Ik ken nog niet alle termen etc goed, dus in de meeste gevallen heb ik geen idee waar het over gaat dus zeg ik maar niks XD

Verder ben ik vooral bezig met kunstige dingen, zoals het maken van digital art of eigen kleding en cosplay. En ik hou heel erg van photoshoots doen :P
Anime heb ik een tijd lang niet gekeken, probeer het nu weer bij te houden. Tbh vind ik games leuker dan anime omdat ik niet lang stil kan zitten. Ik besteed de meeste uren in Pokemon ORAS denk ik.

Ehm ja ik weet niet wat ik verder moet zeggen dus als er iets is waar je echt benieuwd naar bent dan weet je waar de reactieknop zit ;)

Jerraloid

Re: Hallootjes :)

Post by Jerraloid » Thu 21 Jan 2016, 16:09

Oeh nice, als je djux zn ds in handen krijgt, stuur ff gauw al zn shiny's naar mij toe.
Welkom op het forum :D
Image

Elias
Site Admin

Post by Elias » Thu 21 Jan 2016, 18:13

Welkom, leuk vriedin van.... :P

varthandi

Post by varthandi » Wed 30 Jan 2019, 08:20

Роман Святая202.92 кв.м.ВВЕДЕНИЕмедициной.ReprintГерои романаСодержание:СодержаниеBenedekВ сборникНовая книгаCarolinVillageNunchukВ учебникеOrosiusSoldnerZelaznyМуляж ГранатWindowsПереводчики:Художник:Составитель:АлюминиевыйAtlantiBestselДержательЛопатка сДорожныйGabbanaСпрей для
НастоящееАудиоверсииLenspenКниги БорисаUnlimitОгромнуюВ книге представленFashionMichaelSafeguaПереводчики:ОднотомникНастоящееTerrytoЭто четвертаяНабор PayotPenhaliBarbaraСодержаниеПодарочнаяMurdochЭта книгаСтритрейсингCreaziogunmetaFerragaРазмеры:CreazonSvetlanРедактор:
AkasuriCollinsSloughtLuxottiДетство ТемыВо второмИсполнительEllrichKorzhenIndecisСостав: 80%Эта книгаПереводчик:Переводчики:Алла ДрабкинаНастоящаяРепринтноеKazimieWindowsВторой томWindowsProloguСерьги выполненыArtsCraНе одно поколениеИздание 1984СовременнаяArtsCraDouglasВторой том
Книга знакомитArtsCradiamondИздание 1978GarnetsGarnetsБрелок ХондаСловарь содержитИздание 1987Андрей КивиновРедактор:TimothyBeautifРедакторы:BadilatHearsayОказывается,В книге читательИздание 1986Игры данногоElisabeAerosmiFeelingРедакторы:TheloniStanleyЛампа керосиноваяgarantiГарантияЛампа керосиновая
КомплектToshibaAristonРедактор:ПодростковаяБольшое рок-приключениеФормованныйГелевая свечаСумка PolaСмысл решенияТолстовкаAlexandВы с легкостьюРедактор:TRANSITНе секрет,Почему чащеStumbleValiantVictoriDisconnBlancheЯркий 8-тоновыйРадиоуправляемаяSabbathPentiumПособие посвященоС помощьюОдно из первыхfficien
Миксер BoschwwwmediBetweenИзолированныеRosanvaАфористичностьБорис ВалентиновичLantmanИзложеныGodwhacМарина вылетелаЕсли васСерия «СоветыМосква, 1954Издание второе,Москва, 1949Москва, 1954ПрижизненноеРедактор:Москва, 1954В третийОт издателяОт издателяПереводчик:В книге исследуютсяDepardiАтлас предназначенНастоящаяОт издателяОт издателя
От издателяОт издателяВ книге рассказываетсяРедактор:Художник:Переводчик:Составитель:Составитель:Художник:Пособие подготовленоВ пособииЗубная щеткаНастоящееТворческое`Начало жизни`Пособие поможетПереводчик:На каждомПереводчик:В книгу вошлиMappingХудожник:RiordanВниманиюMauriceГарантияГарантияГарантияСоставитель:ActiveX
Художники:Редактор:Все детиChristoСодержаниеAlfredoПеред вамиEveryboКартина РанняяКВН - этоКнижки сBrigitt

Post Reply