Seb Fx | Achievements

Heb je een blog gemaakt en wil je dit delen met andere, laat het dan hier maar weten.
Post Reply
Seb

Seb Fx | Achievements

Post by Seb » Mon 28 Dec 2015, 22:04

Yo yo!

Mijn naam is Sebastiaan, ingame bekend als Seb Fx (Maar zeg maar seb)
Volgens mij zit ik wel meer dan een jaar in DU ondertussen.

In het weekend ga ik graag uit en ben ik vaak te vinden op een hardstyle feestje.
Ik ben nu zo goed als klaar met mijn stage bij UDC, een evenementenorganisatie. Misschien zegt Dance Valley, Dutch Valley of Ground Zero je wat, dat zijn onze evenementen.
Ik doe hier de video editing en de kans is dik aanwezig dat ik dit na mijn stage daar kan blijven doen.
Wanneer ik klaar ben met mijn stage heb ik mijn diploma, Mbo-4 mediavormgeving.
Voor wie geinteresseerd is in mijn werk klik hier

Maar genoeg IRL, over naar RS
In dit topic ga ik mijn goals en achievements bijhouden. Ik ben van plan gewoon elke dag een post te maken tenzij ik niks benoemenswaardig heb uitgevoerd.
Ik probeer zoveel mogelijk online te zijn, ook als ik met andere dingen bezig ben. Ik speel af en toe een potje league of legends of Call of duty, en dan ben ik vaak wel ergens afk te vinden.

Allereerst mijn account:
Image

Een bank screen maken is mij te veel werkt, maar dit ligt op het moment rond de 650M.

Goals:

120 Summoning:
Dit is mijn main goal. Ik weet niet precies wat het is maar die cape ziet er gewoon nice uit. Klaar. Na vorig dubbel xp weekend ben ik begonnen met charms op te sparen. Ik ben van plan dit te halen in het eerstvolgende xp weekend (zal waarschijnlijk rond Februari zijn).
Hiervoor heb ik 75K Crimson charms nodig en ongeveer 3.5K blue charms. Ik ben dit aan het halen door dagannoths te barragen op waterbirth. Dit is ongeveer 550 crimsons per uur en uiteraard afk.
Los van de charms zal ik ongeveer 130m verlies maken aan supplies (ik heb alle secondaries al). Het liefst wil ik alle shards in 1x kunnen kopen zodat ik niet in het xp weekend hoef te wachten op pouches/scrolls die niet sellen.

120 Mining:
Image

Basicly mee begonnen na max omdat ik niets wist om afk te doen als ik iets anders deed. Minimale concentratie, decent xp/hour en de cape is ook niet mis.

120 Attack:
Image

Toen 99 capes nog cool waren vond ik attack altijd al een van de mooiste. Dit was dan ook mijn 3e cape. Melee xp staat dus 100% op attack en ik hoop dit langzamerhand te halen. Nex en Araxxor geven op het moment het meeste xp maar op zijn tijd ga ik nog wel eens een tripje bandos wat ongeveer 450-500k xp in een uurtje is als ik me niet vergis. Nu niet actief mee bezig, misschien wanneer 120 summoning banked is.

Dit is even wat ik zo snel uit mn hoofd weet voor de 1e post. Ik zal deze gaanderweg denk ik editen :)

Enjoy!
~Seb

Dino

Re: Seb Fx | Achievements

Post by Dino » Mon 28 Dec 2015, 22:17

Succes met je goals!

floby44

Post by floby44 » Mon 28 Dec 2015, 22:40

succes ermee

maar kleine voetnoot

je doet maximaal 2500 charms/uur dus om dan 80k charms op 1 weekend te gaan doen is beetje ziek :p
daarom raad ik je aan om wat meer blues te verzamelen bij corp /nex of kk

Darco

Post by Darco » Tue 29 Dec 2015, 12:00

Haha heb je al een paar keer zien staan tijdens mijn dagannoth tasks :p. Good luck!
Nog een kleine tip, je kan naast priff summ obelisk je pouches swappen voor shards (dit kan noted). Dit is niet zoveel extra loss als pouches sellen.

Elias
Site Admin

Post by Elias » Tue 29 Dec 2015, 16:03

Veel succes

Seb

Post by Seb » Wed 30 Dec 2015, 12:15

Thanks iedereen! Pouches swappen was ik idd helemaal vergeten!

Gister niet heel veel uitgespookt, alleen die dagannoths lastig gevallen. Ongeveer 4k charms binnen gehaald.
Totaal sta ik er nu zo voor:
Image

Vandaag niet zo heel veel gedaan, beetje charms verzameld en een tripje nex. Was weer 3x niks, gelukkig hadden we onyx bolts om de trip een beetje te redden.

Toch nog iets bereikt vandaag:
Image

Dat was het weer! :)

Jerraloid

Post by Jerraloid » Wed 30 Dec 2015, 21:29

Lekker bezig man :D
Image

Seb

Post by Seb » Sun 03 Jan 2016, 21:59

Zijn we weer!

Beste wensen allemaal :)

Ik heb oud en nieuw in de Ziggo Dome bij freaqshow geviert, maar helaas moest ik rond half 2 richting huis omdat ik niet lekker was. De dagen daarna ben ik nog steeds een beetje ziek geweest.
Maar goed, wel een goede reden om wat extra tijd aan rs te besteden!

Gister met Marc 2 of 3 nex instances gedaan, in totaal ongeveer 14m ofzo binnengehaald. Ik was alleen vergeten de drops te screenen.. Pernix Cowl en Virtus mask hadden we iig -.-
Voor de rest ontspannen, netflix gekeken en ondertussen dagga's geweest. Gister geen screen gemaakt omdat ik naar een verjaardag moest, maar dit is de loot van vandaag:
Image

En dat brengt het totaal op het volgende:
Image

Bijna klaar! Ik ben van plan komende week de 75k crimsons af te ronden. Heb vandaag Hunger Games (deel 1) voor de 2e keer gekeken en beviel me nu veel meer dan de vorige keer dat ik de film zag.
Morgen dus deel 2 kijken en weet niet of 3 al uit is, maar mocht dat zo zijn dan zal ik die later van de week ook wel gaan kijken.

Dat was het weer voor nu! Toooooot morgen!

Elias
Site Admin

Post by Elias » Mon 04 Jan 2016, 12:23

Wooow, wat een verhaal.
Verdien je zo veel charms bij nex?

Verder veel succes

Seb

Post by Seb » Wed 06 Jan 2016, 07:23

Nee charms zijn van dagganoths haha, nex was even nodig voor cash.

Gister ook alleen dagannoths geweest, weer 1.1k charms erbij, ga vandaaag de 70k passeren :)

Ook nog trio voyage:
Image

73% Succes rate, hopen dat het gaat lukken !

Post Reply